vineri, 22 iunie 2012

NOTD - Animal print si oja Gabrini

Hello,

Am lipsit ceva timp dar promit sa-mi revin:)
Saptamana viitoare voi pleca la amre si este posibil sa nu am de unde sa postez:((( dar dupa voi reveni in forta!!:)))

Deci azi va voi prezenta urmatoare manechiura:

Am cumparat aceasta oja din piata cu doar 4 lei:) Si sunt foarte foarte multumita de ea, adica dupa 3-4 zile era perfecta pe unghii, nu sarise deloc.




Pentru animal primt am folfosit o groaza de oje, am vrut sa vad cu ce culoare arata mai bine:))))
Deci ar fi urmatoarele..



Dupa ce am aplicat animal print cu discul de la Konad am aplicat si top coatul tot de la Konad.
Ce pot spune...am folosit multe oje!!:)))

Si asa au aratat unghiutele la sfarsit:



Sper sa va placa unghiutele...

Va pup si revin cu noi manechiuri si alte noutati.

Va pup

Glossy For You

3 comentarii:

  1. mie imi place oja de la seven teen

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna.Vreau sa va spun ca cea mai buna oja este cea de la seventeen,este foarte rezistenta si nu distruge unghiile si este acceptabila ca si pret(15 ron).

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, sincera sa fiu am avut doar o oja de la ei, acum cativa ani...dar voi cumpara sa vad cum sunt:) multumesc de pont:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...