joi, 27 septembrie 2012

Caviar rosu:)

Hello girls,

Imi place tare mult manechiura Caviar de la Ciate.


 Am fost la Sephora sa vad kitul dar din pacate nu l-am gasit, asa ca m-am resemnat si m-am gandit ca-l voi gasi la
expozitia de beauty de la Romexpo...
Acum cateva zile m-am dus la cumparaturi si ghiciti ce am gasit??? Am gasit niste bilute rosii tocmai bune pentru manechiura caviar;)

Am trecut pe langa altfel de bilute de zeci de ori dar nici nu m-am uitat la ele, de data asta mi-am cumparat una la numai 3 lei si sunt super.

Am facut aceasta manechiura caviar doar pe un deget, dar imediat cum am vazut ca iese am regretat ca nu am facut pe toate unghiile, dar data viitoare le voi face pe toate si poate pe alta culoare:))
Voua va place acest model?

Va pup si va las cu mai departe cu cateva poze



P.s: nu am apucat sa public acest post inainte de expozitia de beauty:( dar voi reveni maine cu un post si de acolo

Glossy For You

3 comentarii:

  1. imi spui si mie te rog de unde ai luat bilutele?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, eu am cumparat de la piata din Dr Tab. cu 3 lei sticluta si cu 2 lei de la piata Gorjului

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaa si sa nu uit, am vazut si in Cora Lujerului, in galerie

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...