vineri, 27 aprilie 2012

Cadoul Marie Claire & Marionnaud

Hello girls,

Asa cum am spus si ieri pe facebook, revista Marie Claire Romania a avut in numarul de luna trecuta o oferta de nerefuzat!! ;) Oferta era urmatoarea... daca te numarai printre primele 150 de persoane care se abonau pentru 5 editii viitoare Marie Claire (cost aprox. 10 eur plus TVA, achitat prin SMS), primeai un cadou special de la Marionnaud, respectiv superparfumul Especially ESCADA de 50 ml.

Eu am fost si de data aceasta norocoasa si ieri am primit prin curier minunatul parfum, intr-o sticla foooooarte frumoasa, cu un miros ametitor de primavara... imi place tare mult cum miroase :) !!! Va atasez si o fotografie cu cadoul primit!


Cine a fost la fel de norocoasa ca si mine??? Ati primit parfumul? Ce parere aveti despre el?

Va pup,
Glossy For You

Nu uitati sa dati un big LIKE paginii mele de pe facebook si sa fiti la curent cu toate noutatile publicate de mine!!! 10x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...