sâmbătă, 28 aprilie 2012

NOTD Manechiura in apa / Water Marble

Hello,

Cum am promis mi-am facut o manechiura in "apa" sau Water Marble:)

Eu am folosit o baza alburie si pentru manechiura culoarile mov, roz si un alb-rozuliu:)
Iata si materialele:
Pe langa toate aceste "materiale" mai aveti nevoie si de un pahar cu apa, eu am folosit apa plata.
Pentru baza am folosit oja de la Maybelline ForeverStrong:
Dupa ce baza s-a uscat am inceput manechiura in apa...
Pentru aceasta manechiura am folosit doua oje de la Flormar din noua colectie "PRETTY", oja no.P18 si P20, si o oja de la Orkide no.327.
Unghiutele au arata asa..

Dupa ce am terminat de facut manechiura am dat si un strat de "Quick dry/Extra shine" de la Flormar.
In continuare mai atasez cateva poze




Si o poza facuta afara, la lumina zilei:)

Sper sa va placa...nu este greu de facut dar trebuie totusi sa exersati, la mine este a treia manechiura in apa si sincer cred ca trebuie sa mai invat:)
Daca vreti puteti face acelasi model pe toate unghiile...eu am preferat sa fac mai multe sa vedeti si voi cum iese.
Next time voi pune si cateva poze cu apa si cum arata oja in apa:)

Va pup

P.S: Ne putem vedea si pe facebook....va astept cu cate un like:)) Multumesc

Glossy For You








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...