luni, 16 aprilie 2012

Fontana Contarini

Hello,

Am promis ca voi scrie un post despre rujul si oja de la Fontana Contarini.
Mi-am facut de doua ori manechiura cu aceasta oja...prima oara din pacate a doua zi era deja ciobita, a doua oara a tinut ceva mai mult deoarece am dat si cu un top coat.
Oja este intro nuanta de mov sidefact, este foarte frumoasa...voi atasa cateva poze sa vedeti






Oja este data in doua straturi, si deasupra top coat-ul de la Kallos.

Oja este foarte frumoasa doar ca mi-ar fi placut daca ar fi fost mai rezistenta...



Rujul in schimb a tinut foarte mult pe buze, dupa 5 ore ziceai ca deja m-am rujat. Eu am nuanta nr.59 si este foarte frumoasa.



Merita sa incercati si oja si rujul, pacat ca nu am gasit mai multe nuante la revista!:)))


Va pup,

Glossy For You




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...