sâmbătă, 21 aprilie 2012

NOTD - un french mai altfel!:)

Hello,

Cum am spus si pe Facebook de-abia am asteptat sa incerc Matifying Top Coat de la Flormar:)
Manechiura asta am vazut-o pe Facebook si mi-a placut foarte mult asa ca am incercat s-o fac si eu mai ales ca in week-end imi voi scurta unghile , si cred eu ca aceasta manechiura nu merge pe unghii mici:)

Deci...
Prima etapa a fost sa-mi aplic o oja neagra, eu am avut o oja de la Kallos, din pacate pentru a fi negru-negru a trebuit sa aplic 3 straturi, si a aratat asa...

Dupa ce oja a fost uscata am aplicat lacul de la Flormar, si unghiile au aratat asa:

Si acum a urmat ultima etapa:) Am aplicat iar oja neagra pe varful unghiilor pentru a face manechiura french.:)


Sper sa va placa, eu sunt tare entuziasmata:)

P.S: Am uitat sa mentionez ca pentru a curata unghiile si pentru a le finisa am folosit creionul cu acetona, din pacate am uitat sa fac poze la unghiute dupa ce le-am finisat:((

Oricum va atasez poze cu creionul cu acetona, pe care l-am cumparat de la DM cu 12 lei.
Imi place tare mult ca are si 3 capete de schimb, merita banii!!!



Va pup

Glossy For You

4 comentarii:

  1. Big LIKE! Imi place mult cum a iesit.
    Iar creionul e fff smecher.. o sa-l caut, de foarte mult timp vreau asa ceva. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu mi-am facut unghiile o data asa, numai ca nu mi-au iesit foarte drepte liniile de french; sunt tare faine ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult, imi pare tare bine ca va place manechiura;) urmeaza una in apa...sper sa se vada bine pe unghii scurte:)
    Creionul este luat din DM Auchen, dar cred ca si in Crangasi il au, este tare bun.
    Il gasiti si la Sephora dar fara capete de schimb si ceva mai scump.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...