luni, 7 mai 2012

Cumparaturi la Cosmobeauty

Hello,

Am fost sambata la Cosmobeauty si iata ce mi-am cumparat:
Mi-am cumparat un set de la Konad, care contine 1 oja de transfer alba 5ml, 1 oja de transfer neagra 5 ml, 1 top coat de 11 ml, racleta, discul M36 si cadou am primit inca un disc, eu l-am ales pe M57:). Pret 90 lei


 Tot de la Cosmobeauty mi-am cumparat si un lac de unghii Jordana ,nr. 943 Oranjesicle, pret 12 lei.
Si o pila de unghii de sticla care a fost doar 4 lei.
 Voi ati reusit sa ajungeti la Cosmobeauty? Ce cumparaturi ati facut?:)

Eu deabia astept sa folosesc lacul de unghii si discurile de la Konad, cred ca in seara asta imi voi face o noua manechiura..!:)

Va pup

Glossy For You


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...