miercuri, 30 mai 2012

Revista Avantaje si cadourile ei - Iunie 2012

Hello,
Cum am promis, am revenit cu noi informatii despre revistele lunii Iunie 2012 si cadourile acestora. Mi-am cumparat azi revista Avantaje si am avut multe cadouri la ea. ;)

Dupa cum vedeti si in poza cadourile au fost urmatoarele:
- cartea "Sport, Dieta & Vedete", autor Florentina Opris
- bunatatile naturii la tine in camara
- album cu autocolant " Cele mai iubite rase de caini"
- ulei natural de masaj din plante Anticelulitic.
Momentan nu am apucat sa rasfoiesc cartea sau sa vad ce este cu uleiul de masaj :). cum voi rasfoi sau voi proba uleiul voi reveni cu un nou post.
Va pup,
Glossy For You

P.S. Voi ce reviste ati cumparat si ce cadouri ati primit la acestea??? :)

2 comentarii:

  1. Si eu mi-am luat revista Avantaje :D Chiar mi-a placut, iar cartea este interesanta si voi incerca si acel ulei din plante natural.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am apucat sa incerc uleiul, daca -l incerci inaintea mea sa-mi spui si miee te rog ce parere ai;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...