marți, 29 mai 2012

NOTD Auriu animal print


Hello girls,

Mi-am facut urmatoarea manechiura, va place?:)

Mi-am achizitionat un nou lac de unghii de la PASTEL, este prima oara cand folosesc aceasta marca si sunt foarte multuminita.


Mi-am cumparat un auriu foarte frumos, numarul 91. Am aplicat lacul in doua straturi si unghile au aratat foarte bine, voi atasa cateva poze sa vedeti.

Dupa care am folosit discul M57 de la Konad pentru a crea un model pe unghie..mie mi-a placut tare mult cum a iesit...sa-mi spuenti ce parere aveti:)
Pentru acest model am folosit oja neagra de transfer de la Konad si TopCoat ul tot de la Konad




Imi place tare mult cum a iesit si sunt foarte multumita ca am deja de 3 zile acest model si nu a sarit oja deloc..
Sper sa va placa!:)

Va pup

Glossy For You





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...