miercuri, 9 mai 2012

NOTD - Orange Konad

Hello,

Dupa cum v-am spus mi-am achizitionat de la Cosmobeauty un set de la Konad:)
Imi place tare mult asa ca am incercat sa folosesc pentru prima oara discul si sa-mi fac model pe unghii..
Am folosit lacul de unghii achizitionat tot de la Cosmobeauty, lacul Jordana, culoarea 943 Orangesicle.
Lacul a fost aplicat de 3 ori pe unghii si arata asa:

Dupa ce am aplicat lacul am incercat sa fac un model de pe discul Konad M57.
Nu sunt foarte mandra de ce a iesit dar sincer m-am grabit dar daca ai timp si rabdare modelele ies superbe.
Eu de-abia astept sa-mi refac manechiura si sa mai incerc un model...oricum sincer chiar vreau sa mai achizitionez un disc, discul cu manechiura franch combinata:)))
Dupa aplicarea modelului am aplicat si un strat de TopCoat Konad.
Va las cu cateva poze cu modelul facut azi..


Va pup

Glossy For You


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...