sâmbătă, 5 mai 2012

Goodies from MAC!:)

Hello girls,

Cum am spus si pe facebook o sa va arat ce bunatati de la MAC am eu:)
Mie imi plac tare mult produsele desi nu am foarte multe, oricum in curand imi voi achizitiona si un ruj...de-abia astept sa-l incerc!

Deci ce produse am eu..
 Dupa cum vedeti in poza am un rimel, un fond de ten si o pudra.
Rimelul: nu pot spune ca ma omor dupa el, eu as fi vrut sa-mi faca mai mult volum, asa arata rimelul:
 Sunt foarte multumita de fondul de ten si de pudra.
Fondul de ten are o acoperire foarte buna, eu am optat pentru fondul de ten cu minerale deoarece l-am luat cand era mai frig si vroiam o hidratare mai mare.
Am inteles ca si fondul de ten de corp si fata este foarte bun, inca nu l-am incercat dar cand il voi testa va voi spune ce parare am despre el.

Pudra..
Imi place tare mult, mai ales ca o poti aplica si inainte de fond de ten pentru a impiedica spielea sa luceasca.

Voi ati incercat aceste produse?
Ce parere aveti?

Va pup

Glossy For You

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...